Sommarn 2010 sista

Sen går ju sommaren mot sitt slut och jag var så deprimerad. Så vi bestämde oss för att styra en riktig sista sommar-fest! Vi styrde den hos min älskade Johan. Den hade väl inte så mkt med sommar göra. Men ändå!
Bilderna är lånad av Carolines kamera :)
Från början blir det oftast så, killarna för sig och tjejerna för sig.
Alex, Johan, Jocke, Simon och Simon.
Lars, Johan, Simon och Jocke.
Rätt färgglatt! Flickorna körde dock på svart. Men jag tycker vi regerade ändå.
Carro, jag, Jessica och Erica.
Sedan blev det lite roliga bilder!
Killarna bjöd på kisbild..
Då ville vi också göra det!
Haha eller något liknande.
Yeah. Jocke, Simon och Johan.
Jag och Carro.
Erica och Jessica.
Släktskaran! Och så Alex därbak :P
Sen vet jag inte vad som hände!
A, det var iaf dödsroligt! Hoppas på fler sånnahär fester :)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0