Dagen efter

Det snurrar.
Ögonen svider när ljuset når dem.
Jag vänder på mig.. AJ! Min höftjävel!
Jag känner på huvudet, en öm punkt på skallbene värker till.
Sängen är just nu alldeles för skön för att jag nånsin skulle vilja gå därifrån.
Jag vrider till ett bekvämt läge, men snabbt inser jag att både jag och mannen ligger och sover fullt i chips!
Det påminde mig..
Det lätt bästa nyåret på länge! Det var så jävla roligt, och det spelar ingen roll hur jävla sliten jag vart idag, hur mkt hellre jag ville dö än att gå från hotellsängen, hur mkt jag ville kräkas. Det var så värt! För att hela nyårsafton 2010 var det roligaste på länge, huuur trevligt, kungligt och galet som helst! Går inte att beskriva, men fan vad jag tackar alla som var med. Ni gjorde kvällen! PUSSS
Snodd bild ;P

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0