Love

Har haft en galet härlig helg! I fredags tränade jag på dagen och brände upp till Vindeln för att se hockey. 8-2 till Vindeln vilket var så himla skönt! Stannade över i Vindeln hos Johans familj och ba myste på. Tyvär blev jag tvungen att dra mig hemåt vid 3 tiden för började jobba kl 17. Åt middag med mamma och Tobias, sen jobb. Kom hem ganska nyligen, men det var en jävligt rolig kväll ändå! Det kan bli så ibland ;P
Jag hittade en fin bild på Johan och jag som jag inte sett på minst ett år iaf!
Min älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin bild på er! :)



Jag har glömt svara på när du frågade när jag skulle till fjällen så det är i slutet av Mars, ganska exakt en månad kvar! :) Blir skönt med en hel ledigvecka. ;)

2011-02-26 @ 16:59:55
URL: http://emelaa.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0