Turkiet -11

WOW!
ˆ
Nu är jag hemma efter en otroligt härlig resa med min älskade pojkvän! Jag ska lägga upp alla de 10000 bilder vi har tagit ( :P ), men en bildbomb på bloggn blir de nog inte förrns imorrn kanske.
ˆ
Är nu sjukligt trött. Eller inte trött, men mer slö! Jag är faktiskt lite sugen på att fara på gymmet :P haha!
Varför?
Jo, för att jag har förmodligen gått upp minst 20 kg under resan! Haha näe inte riktigt, men som vi har överbelastat våra stackars magar med mat, glass, chips å framförallt...: efterrätter! ..så känns det inte riktigt som det ska i kroppen. Jo, de fanns ett gym på hotellet och jag fick ändå 5 pass, men det gjorde jag mest för samvetets skull! Har jag tränat en halvtimme och svettats som en jävla gris, då kan jag äta den där efterrätten ;) höhö. Men sen kändes det jävligt skönt att träna en stund ibland också. Inte direkt mest för ett försök av kroppens underhållning kanske, men mest för psyket, eftersom jag gillar verkligen att träna.
Men som sagt, så tycker både jag och Johan att är man på semester måste man fan få unna sig och inte alltid hålla igen! Sen behöver man inte trycka i sig chips VARJE kväll, bara varannan ;) ämen get it. Tror att min kropp fick en smärre chock av allt detta övergödandet. Och värmen!
ˆ
Men vilken jävla värme vi haft! Första kvällen var ju som att stiga in i en inte fullt gående bastu, men fanimej nästintill! Och eftersom det var den typ av människor som bodde på hotellet, förstod man ju varför de inte hade satsats lite extra på gymmet :P och ac:n hade förmodligen inte stått på nå mkt innan vi kom dit, så ja, man svettades NANTING!
ˆ
Oj, men va hände nu då? Ja fastnade lite vid min kära dator! Har ärligt talat inte saknat den. Jo, ibland när Johan suttit med hans iphone, men då har jag fått kolla mejl och så efteråt :) så datorn har jag ändå klarat mig bra utan. Men det blir väl alltid så när man kommer tillbaka och inser hur mkt som man kan och vill titta på!
ˆ
Iaf ska jag inte slösa på ord. Håller på att lägga upp bilderna från kameran.. Har knappt fattat hur mkt bilder vi tagit! Men jag inser nu att vi fan har varenda sekund förfan på bild! Haha! Men sånt är ändå roligt. Hellre de, än att inse att jävlar va lite bilder vi tog. Haha, hade varit lite smått jobbigt.
ˆ
Nej, nu jävlar ska jag fan sova. He blev inge gym, men imorgon ska he köttas på, kanske på gymme, men iaf pole! LÄNGTAAAR!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0