Hejdåå

Nu lämnar jag och Johan Sverige, för en 2-veckors resa till Turkiet! Det ska bli grymt skönt och jag hoppas vi tar oss tillbaka till Sverige den 8:e juni ;) skulle vara lite jobbigt om de där askmolnet sa till oss att vi inte fick flyga flygplan.. Skulle bli en lätt irriterad stämning känner jag :P
Men jag tänker verkligen inte vara negativ, det kan jag vara nån annangång, int några timmar bort från värmen.. OJ, så skönt det ska bli!
Kommer kanske känna en lätt saknan (?) av stången, men jag kunde faktiskt inte ta med den ;) sen tror jag också att vi kommer ha de så skönt att jag inte kommer att tänka så mkt på det.
ˆ
Jag önskar iaf mig själv och min älskling en jääävulskt trevlig resa! Vi ses om 2 veckor ;)
Puss Puss ♥

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0