Övaövaöva

Eftersom jag hade noll lust att träna ikväll efter att ha cyklat till och från farsan, så körde jag lite pole.
Nej förlåt, fel av mig, det är ju faktiskt träning det också!
Men jag ser inte de som ett träningspass där jag bara är hemma, värmer knappt upp och kör bara lite lätt. Men filmade lite och tog lite bilder.
ˆ
Började lite lätt med Bat.
ˆ
Värmde upp stången med Cradle.
ˆ
Lite rolig Karusell
ˆ
..som övergick till en mindre snygg Chairspinn (ska försöka få till den, men det är bland dom första ggrna jag våga köra ordentligt den pga armarna)
ˆ
..till en vad de nu heter. Jag var högre upp en halv sekund innan, men då hade jag inte sträckte ben och de är så fult!
ˆ
Haha min fula Chopper. Den ska jag verkligen jobba på! Hinner inte ens sträcka bena. ILLA!
ˆ
..övergick till en Caterpillar.
ˆ
..som avslutades med enkel Snakedismount. Skulle försöka en Superman, men hade inte så bra grepp, så de får bli nästa tillfälle! Får gott om fina blåmärken ändå ;D
ˆ
Haha jag ser helt galen ut. Men jag skulle bara slänga upp håret från ansiktet.
ˆ
Avslutade passe med en vacker Cross Knee Release. Fan att jag inte kan få till mina armar snyggt. Och benet! De ska va sträckta! SER DU; STRÄCKTA! Så he bli att jobba på. Lääängtar till söndagkväll :D

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0