Sunday lovely sunday

Aah vilken härlig dag de var igår. Vaknade dock lite trött å sliten efter lördagens jobb, men kvällen var ändå rätt lugn så de var inte så farligt. Hoppa upp på cykeln och tyckte jag var duktig när jag cyklade från hemma på Teg till Yrsa och Daniel uppe på Östra Ersboda. For halv 2, vi skulle vara där efter 2 nångång. Men då jag kom in i deras lägenhet stog klockan på 13.55. Bra jobbat! sa jag till mig själv och gamcykeln.
Fikatime!
Alltid mysigt med lite födelsedagsfika och Yrsa är ju inte sämst på att baka ;D helt obegripligt! Men hon gillar de och då går de förmodligen lite lättare med storbaket :) duktig är hon iaf!
Sen var de iväg till morsan för att umgås med lillbrorsan. Det var mysigt. Iaf tills.. ja, va ska man kalla de, en liten grej hände :P inge farligt, bara något att skratta åt efteråt kanske.?
Aja skitsamma.
Sen var de äntligen dans! Som jag längtat. Jag försöker att hålla mig så gott de går på veckorna bara för att spara lite på de onda i mina armveck. (Ja, låter helt sjukt kanske, men he gör ont! Annars sku ja int klaga)
SÅ, det är alltid så jävla roligt att vara tillbaka i studion. Ja konstaterade att de gick bättre för mig förra gången. Vi skulle bl.a. göra en panterasnurr som var lite läskigt, inte bara för mig utan för alla i gruppen, de fanns en risk för faceplant och när man inte riktigt är van så.. Aja.
Men jag kom å tänka de idag på promenaden att.. : Jag har ju faktiskt ramlat av hästar typ 30 ggr, så jag borde inte vara så skraj. Det är ju betydligt högre att falla! Jag ska prova att göra den igen nästa gång jag får för mig.
Skitskumt de här:
Jag har aldrig fått såna blåmärken av crucifix, men igår vart de tydligen så :P
Iaf, så är detta något så ofantligt roligt! Jag vill inte ha uppehåll i sommar :( så de bli förhoppningsvis en del hemma :)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0