Teddy

Sen hade jag ju också Pole igår! Vi gjorde;
Yogini

Vilken jag faktiskt satte! Var ett helvetes krångel att ta sig dit, men när man väl var där så var det så skönt!
Jag fick kämpa ett tag för att ta mig dit. Yttre foten som ska upp sist, ville hela tiden fusk-skydda genom att ta i backen. Danielle sa åt mig att klättra längre upp, vilket jag gjorde och då gick det!
ˆ
Sideclimb upp till Cupid

Den lyckades jag inte sätta tyvär, men var nära! Såå jävla störande!
ˆ
Från cupid till Teddy

Där jag då faktiskt hade bilder på mig själv! Min kamera har ju blivit helt fucked up, litar inte på den. Men mobilkameran funkar, dock ryms det 2 bilder på den, så fick bara 1 bild från lektionen. Synd att kvallan är sämst, så den vart suddig, men man ser ju att jag gör den :D
Och den var inte så tung, så kunde göra den flera ggr :)
ˆ
YEAH!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0