Turkiet första gången var jag 7 år

Igår hade jag en mys-eftermiddag med lillbrorsan som kom hem till mig. Vi spela Thunderstruck och rockade på! Han är verkligen en liten rocker den där killen. Det är kung!
ˆ
Efter det for vi till morsan för att käka tacos med hela familjen och Dempas tjej Linnea. Skittrevligt! Vi började prata om Turkiet, att jag och Johan snart ska dra dit. Och då kom vi såklart å tänka på när vi var i Turkiet första gången. Då var vi också i Alanya, jag, Dempa, morsan och farsan. Det var så jäkla roligt, men vi tänkte på de "tragiska minnena" från Delfinklubben som morsan o farsan hedde oss på! Det var hemskt minns ja, vi blev tvugna att bära keps, t-shirt och en jäkla ryggsäck från Delfinklubben. Det var så jäkla varmt och vi var tvungen att bygga sandslott med folk vi inte ens kände! Dom pratade ju engelska / bröt på nå turkiska, så vi förstog ju knappt ett ord av va dom sa. Så mindes Dennis att vi skulle leka nått, men eftersom vi inte fattade vad leken gick ut på, så trodde han det var kurragömma, sen kom det någon kid och lekte tagen. Sen när vi var på stranden och byggde de där jäkla sandslottet, såg vi mamma å pappa sitta på bryggan längre bort och sola å ha de skönt!
Haha, höll fan på dö av skratt när minnena kom tillbaka!
ˆ
Det låter ju nu som att det var jättehemskt, hur föräldrar nånsin kan låta sina barn gå på nått sådant. Haha å ja, de va väl inge roligt för mig å brorsan, men ja lovar dom andra kidsen såg ut å ha kul!
Men jag tänker inte fara på nån jäkla delfinklubb den här gången iaf ;P kanske Johan blir less på mig och få för sig att skicka mig sista veckan på Delfinklubben. Hahah kan vi ju hoppas att jag förstår lite bättre vad dom säger då ;P
ˆ
Den här stackars kiden blev också tvingad till något sånthär.
Eftersom jag inte har nå bilder från mig själv med out-fiten på, så fick ja låna den här bilden av google!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0