Pole, party å Pörr!

Haha vilken kväll igår! En helt tokig förfest startade hemma hos mig med pörras som köm förbi, tör-pasta till middag, å sen pole. Vi skulle göra vårat bästa framför kameran. Spårade en del!
Tanken var att vi skulle göra en Prayer mot varan..
ˆ
..gick väl sådär?
Int nog med att alla jävla händer va ivägen för varan, så blev stången skithal efter ett enda försök. Kämpigt!
ˆ
Haha, Alex visar sina poleskills.
Medans jag försöker mig på en Cross Knee Release! I klänning!
He gleeeed som tusan. Men aja :P
ˆ
Sen blev det en sväng på Lottas för att haka på några kollegor till Invito, där jag träffa en genomblöt farsan! Han hade dansat jävel, inte så jätteotippat ;D så va vi där en stund, för att sedan gå mittemot till Allstars. Mötte upp Johan, Stefan och Alex och sen var det bara kul! En supertrevlig kväll med andra ord. Har ju varit slö som en annan jävel idag, men klarat mig från att bakis-kräkas iaf ;D haha! Käka lite Kinamat-buffé på Eastern Palace, såååå gott! Och sedan var de bara att fara iväg till polen.
Ja, alltså inte landet Polen. Utan pole-en, träningsformen ;) höh.
ˆ
Vi gjorde bl.a. Sideclimb till en Side V till en Superman. Jävligt tungt kan jag meddela, men jävlar jag satt e!
Side Vtill enSuperman.
Bilder tagen på Google!
Och så gjorde vi detta trick! Gemini. Ska öva som tusan och till veckan kommer det nog lite bilder på jag själv hängades i Gemini ;) Kuuuul!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0